X
چه زمانی برای نشستن کودک در کالسکه مناسب است؟

چه زمانی برای نشستن کودک در کالسکه مناسب است؟

با بزرگ شدن کودکتان˛ او احتمالا بخواهد به هنگام بیرون بردن˛ با دنیای بزرگ تری آشنا شود. با وجود اینکه سن مشخصی برای شروع استفاده از کالسکه وجود ندارد˛ اما عواملی هستند که به ما کمک میکنند تا زمان مناسب را پیدا کنیم

۱- کودک شما بتواند خودش˛ سرش را برای مدتی طولانی بالا نگه دارد.

۲- کودک شما بتواند بر روی حرکت دادن سر خود کنترل داشته باشد.

۳- کودک شما قدرت کافی برای نشستن در جای خود را داشته باشد..

۴- قد کودک شما برای بستن ایمن کمربند ایمنی به قدر کافی بلند باشد.

اگر قد کودک شما برای نشستن در صندلی به صورت قائم˛ کوتاه است˛ گزینه های مناسب دیگری برای او وجود دارد˛ اما برای استفاده از این گزینه ها شرایط به خصوصی لازم است. زمانی که کودک شما نمیتواند خودش سرش را نگه دارد˛ مطمئن شوید که نشیمنگاه کالسکه شما دارای شیب مناسبی برای تکیه دادن کامل کودک است . همچنین سعی کنید یک کالسکه با سیستم تعلیق مناسب پیدا کنید که بتواند بالا و پایین پریدن کودکتان را هنگامی که شما سرگرم مسایل مختلف هستید  کنترل کند.

به همین ترتیب˛ زمانی که کودک شما شروع به راه رفتن میکند˛ متوجه میشوید که ترجیح میدهد خودش راه برود تا اینکه در کالسکه قرار بگیرد. به همین دلیل یک کاسکه سبک و تاشو که بتوان سریعا آنرا جمع کرد و فضای کمی را هم اشغال کند˛ میتواند گزینه مناسبی باشد.

اگر کودک شما خواهر یا برادر بزرگتر دارد˛ کالسکه هایی که دارای تخته چرخدار قابل اتصال هستند˛ میتواند برای شما گزینه مناسبی باشد. زیرا زمانی که آنها از راه رفتن خسته شدند میتوانند بقیه مسیر را بر روی تخته ایستاده و حرکت کنند.

1 دیدگاه دربارهٔ «چه زمانی برای نشستن کودک در کالسکه مناسب است؟»

دیدگاهتان را بنویسید

پنج × 4 =

۰۲۱۲۲۹۲۲۶۹۶ :تلفن

آدرس: تهران – بلوار میرداماد – خیابان شمس تبریزی شمالی – پلاک ۱۴ – واحد ۳

  • insta
  • aparat

تمامی حقوق متعلق به تکین ایده نوآوران می باشد