X
چگونه کالسکه کودک را تمیز کنیم؟

چگونه کالسکه کودک را تمیز کنیم؟

 

با رسیدن هوای گرم بهتر است وسایلی مانند کالسکه را که بطور مداوم از آن استفاده میکنیم˛ تمیز نگه داریم. با اینکه تمیز نگه داشتن کالسکه مثل یک ماموریت سخت میماند˛ اما با این راه حل های ساده کالسکه کودک شما مثل روز اولش تمیز میشود.

رهنمودها

از یک جارو برقی با نازل انعطاف پذیر استفاده کنید تا بتوانید تمام کثیفی های ریز و درشت را از بین ببرید. این به شما کمک میکند تا همه ی شکاف های کوچک و غیر قابل دسترس را تمیز کنید. مراقب باشید که هیچ جیب و یا فضای دیگری را فراموش نکنید.

هر قسمت از پارچه که قابلیت جدا سازی دارد را˛ جدا کنید و به آرامی بشویید.

بوسیله یک حوله˛ صابون کودک و آِب گرم شروع به تمیز کردن کالسکه کنید. میتوانید از یک برس پارچه ای کوچک و یا مسواک برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. فراموش نکنید که دستگیره ها را هم تمیز کنید.

کالسکه را به وسیله شلنگ و یا سطل آب بشویید. مطمئن شوید که همه ی صابون ها را پاک کرده اید. به چرخ ها دقت کنید و اگر امکان پذیر بود˛ آنهارا با فشار زیاد شلنگ بشویید.

اگر لکه ای باقی ماند˛ آنرا به کمک پاک کننده لکه کودک و یک مسواک˛ تمیز کنید. کالسکه ها از مواد مقاوم و محکمی ساخته شده اند پس در صورت لزوم نگران سابیدپن آن نباشید.

پس از اینکه همه چیز تمیز و خشک شد˛هر پارچه ای را که جدا کرده اید مجدد سرجایش نصب کنید. برای جلوگیری از زنگ زدگی و کپک زدن˛ قبل از جمع کردن کالسکه مطمئن شوید که کاملا خشک شده. خشک شدن در هوا و نور آفتاب و یا در دمای اتاق بهترین حالت برای کاسکه شماست.

زمانی که کالسکه شما مثل روز اولش تمیز شد˛ ارزش خریدن یک آستر صندلی را دارد. آستر صندلی وسیله بسیار خوبی برای محافظت از کالسکه شماست˛ چرا که آنها به راحتی قاب جدا سازی هستند و میتوان بوسیله دور آرام ماشین لباسشویی شسته شوند.

۰۲۱۲۲۹۲۲۶۹۶ :تلفن

آدرس: تهران – بلوار میرداماد – خیابان شمس تبریزی شمالی – پلاک ۱۴ – واحد ۳

  • insta
  • aparat

تمامی حقوق متعلق به تکین ایده نوآوران می باشد